כל מה שרציתם לדעת על הסרת שיער בלונדיני

עם השנים הסרת שיער בלייזר הפכה לדבר שבשגרה, ואף לטיפול המבוקש ביותר בישראל, הן מבחינת נשים והן מבחינת גברים. הסרת שיער בלייזר מאפשרת לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם באמצעות הסרת עודפי השיער, ממגוון בחינות רגשיות המשפיעות על הביטחון העצמי. כמו כן, התחום של הסרת שיער בלייזר מבוסס על הצורך להשתחרר מההשתעבדות שלא נגמרת לשיטות הישנות של הסרת שיער מהגוף באמצעות שעווה, גילוח ועוד. בשל כך, שיטה זו מאפשרת למטופלים להיפטר מכל תופעות הלוואי שצצו בעקבות השיטות הישנות. כגון, גירוי העור, אדמומיות, צמיחת שערות כלואות, היפר פיגמנטציה ופצעים. 

אולם, יש נשים וגברים רבים המבקשים לעשות הסרת שיער בלונדיני בלייזר ובכל פעם מקבלים תשובות שליליות ממכוני הלייזר השונים. אז לאלה המבקשים לעשות לייזר לשיער בהיר, כדאי לדעת כי בשנים האחרונות אכן ניתן לעשות זאת, ואף ניתן לעשות זאת ביעילות מרבית למרות האתגר שקיים. 


הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר

שיטת הסרת שיער בלייזר היא שיטה מדויקת ויעילה, אשר שולחת קרני לייזר המזהות את הפיגמנטים הקיימים בזקיק השערה שעל גופכם. כך, משמידה את הזקיקים הללו, דבר הגורם לגוף לא לייצר יותר שערות באזורים בהם אתם מעוניינים להישאר חלקים. חשוב להבין כי הטיפולים עבור אנשים בעלי שיער כהה יותר, הם יעילים יותר כיוון שיש בזקיקים פיגמנט חזק יותר. זאת לעומת זקיקי שערה בהירה הכוללים פיגמנט נמוך יותר. לכן, קרני הלייזר מתקשות לזהות ולהשמיד את זקיקי השערה בעלות הפיגמנט הנמוך. 

אז נכון, קרני הלייזר פועלות טוב יותר עבור שערות כהות מאשר בהירות, אך- מי אמר שזה לא אפשרי? זה בהחלט כן. 


הסרת שיער בלונדיני לצמיתות

השנים האחרונות הביאו עמן מגוון שכלולים טכנולוגיים בתחום הסרת השיער, דבר המאפשר למצוא פתרונות לכל אתגר, בין היתר, לאתגר הסרת שיער באמצעות לייזר לבלונדיניות. לכן, כל המבקשת לעשות הסרת שיער בלונדיני מהפנים ומהגוף, כדאי לדעת שקיים פתרון! אמנם נשים וגברים המעוניינים לעשות לייזר שיער בהיר יזדקקו לעבור יותר טיפולים מאנשים עם שיער כהה על מנת לראות תוצאות- אולם, הפתרון ישנו וזמין עבורם. ההבדל הוא שצריך להצטייד עם קצת סבלנות.


תוך כמה טיפולים ניתן לראות תוצאות של לייזר לשיער בלונדיני?

כאמור, הטכנולוגיה החדישה כן מאפשרת למכשור הלייזר לזהות זקיקי שיער בהיר. אך על מנת להבין קצת יותר לעומק ובצורה ברורה, צריך להשוות את מספר הטיפולים להסרת שיער בלייזר שאנשים בעלי זקיקי שיער כהה יזדקקו אל מול מספר הטיפולים שיצטרכו בעלי זקיקי שיער בהיר. באופן כללי כדאי לדעת כי ישנם פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על מספר הטיפולים כיוון שכל גוף בנוי ממאפיינים שונים. בנוסף, מספר הטיפולים יקבע גם על פי האזור בגוף ממנו מעוניינים להסיר שיער, סוג השערה, גוון העור, צפיפות עובי וצבע השיער. מספר הטיפולים בדרך כלל הוא באזור 12 טיפולים. בעלי שיער בהיר, ככל הנראה, יצטרכו מספר גבוה יותר של טיפולים שעלול להגיע לכפול ממה שצוין למעלה. 

זאת ועוד, פרמטר נוסף ומשמעותי שעלול להשפיע על מספר הטיפולים הוא הורמונים. מטופלים או מטופלות שאינם מאוזנים מבחינה הורמונלית בשל מתח נפשי, נטילת תרופות, הריון, טיפולי פוריות- יזדקקו ליותר טיפולים כדי להגיע לתוצאה שרוצים. לכן, כאשר מתכננים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר, אפשר לנסות לתאם ציפיות ולהעריך את מספר הטיפולים, אבל לא ניתן לדעת באופן סופי. יכול להיות שיצטרכו להתקיים טיפולים נוספים על מנת לשמר את התוצאה.

יתר על כן, חשוב לבחור במכון המתמחה ובעל ניסיון של טיפולי הסרת שיער בלונדיני בפנים ובגוף ומחזיק מכשור מתאים עם צוות מקצועי בעל הכשרה מתאימה, אשר מסוגל להתמודד עם אתגר הסרת שיער בהיר. אז לאחר שמבררים האם המכון המדובר עוסק בהסרת שיער באמצעות לייזר לשיער בהיר, מומלץ לבדוק באיזה מכשיר משתמשים על מנת לבצע את ההסרה. לאחר קבלת שם המכשיר, ניתן לחפש עליו המלצות מלקוחות וגם באינטרנט. אכן יש מכונים כי אין ברשותם את המכשור המתאים למשימה. 

כאן בא.א קליניק הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר אכן אפשרית, זאת באמצעות שיטה מיוחדת של מכשור מתקדם בתחום הסרת שיער. המכשור מאפשר למטפל לשלוט בעוצמות ובתדר. כמו כן, האנרגיה הנפלטת מתקררת באופן מידי, כך שהטיפול הוא בטיחותי לחלוטין ונטול כל כאב. הטיפולים במכון זה מתבצעים ביעילות ומקצועיות חסרת פשרות, תוך אבחון מעמיק של גוון העור, גוון השיער, שינויים הקיימים בעור ופיגמנטציה. ניתן לבצע את הטיפולים הללו בכל חודשי השנה, אולם יש להקפיד היטב להימנע מחשיפה לשמש ישירה ולהשתמש במקדם הגנה גבוה. במידה ועור הפנים ייחשף לשמש ישירה, דבר זה עלול ליצור כוויות ושינויים בגוון העור. כאן במכון מתמקדים בסיוע ושיפור של איכות חיי המטופלים באמצעות מגוון חידושים אסתטיים קוסמטיים. זאת בהתאמה אישית ברמה גבוהה והענקת פתרון לבעיות היופי הנפוצות ביותר.

החידוש פורץ הדרך אשר באמצעותו ניתן לבצע הסרת שיער הוא למעשה מכשיר סופרנו טיטניום, שהוא למעשה הדור המתקדם של טיפולי הסרת שיער באמצעות לייזר. המכשיר מעניק מהירות, יעילות ונוחות באופן המקסימאלי שיש. כמו כן, טכנולוגיה זו נחשבת לבטוחה וליעילה ביותר אשר הוכחה במחקרים קליניים כשיטה נטולת כל כאב וכשיטה בטוחה בעבודה עם כל גוון עור, גם כהה ושזוף. 


אז מה כל כך מיוחד בו? חלק מיתרונות המכשיר הם שהוא מקצר את זמן הטיפול באופן משמעותי, בעל מגע קור רציף המאפשר בקרת טמפרטורה מניעת כוויות במהלך הטיפול ועוד. בין יתרונותיו הבולטים ביותר הוא התאמה לאזורי גוף שונים, כגון נחיריים, אוזניים, קפלי עור ומקומות נוספים שהגישה אליהם קשה ולא נוחה.

זאת ועוד, אנו מאמינים ביחס אישי עם המטופלים שלנו, על כן, מומלץ להגיע תחילה לפגישת היכרות אישית עם צוות המרפאה. במהלך הפגישה יהיה ניתן לראות ולהכיר את גוון השיער, גוון העור ולתאם ציפיות ומספר טיפולים על פי התוצאה שאתם רוצים. בהתאם לנתונים שלכם, נרכיב יחד תכנית טיפול המותאמת ביותר עבורכם עם המכשיר המדויק לכם. מוזמנים להיכנס ולקרוא מידע נוסף על טיפולים של הסרת שיער בלייזר. בואו לעשות הסרת שיער בהיר באמצעות לייזר, צרו קשר במספר 052-5909999.