הסרת שיער בלייזר כל הגוף פעם הייתה מיועדת עבור אנשים אמידים יותר או עבור אנשים שהתקשו להתמודד עם שיעור היתר אשר על גופם. נכון, היו גם כאלה אשר ביקשו להסיר את השיער שעל גופם באמצעות לייזר, רק כי התעניינו בזה כטרנד. אולם, הסרת שיער בכל הגוף היא כבר ממזמן לא טרנד חולף, יותר ויותר אנשים, גם נשים וגם גברים הבינו שמדובר בצורך ממשי ומבקשים להסיר את השיער באמצעות טיפולי לייזר. מרבית האנשים מגדילים לעשות לייזר כל הגוף, במקום לבחור אזור אחד או שניים. 

לכן, הסרת שיער לצמיתות בכל הגוף באמצעות לייזר נהייתה עם השנים לטיפול האסתטי המבוקש ביותר בישראל, אולם דברים מעט השתנו. בעבר מרבית הלקוחות היו נשים כיוון שהגברים התקשו לטפח את הרעיון של הסרת שיער. הם אחזו בסטיגמה ששיעור יתר מעיד על גבריות מסוימת, אך בתוך תוכם רצו לעשות זאת עד מאוד. כיום זה כבר לא נחתלן של הנשים בלבד, גם הגבר המודרני אוהב להשקיע במראה החיצוני שלו. 


כאמור, טיפול שהתחיל מטרנד, להסיר שיער באזור המפשעה אצל נשים ולהסיר שיער מאזור הבטן והחזה אצל גברים- הפך עד מהרה לצורך אמיתי, בין היתר בעקבות האקלים הרותח כאן בישראל. כעת כולם רוצים לעשות לייזר לכל הגוף עם מטרה אחת ברורה, להיות חלקים בכל אזורי הגוף, ללא שיער כלל. 

כמו כן, עם השנים התפתחה לה תנועה המעודדת דימוי גוף חיובי בכל המידות, הצורות וכמות שיער הגוף- הנקראת באדי פוזיטיב. לכן, נשים רבות כן העזו להשאיר את השיער אשר על גופן ולא להסירו. אולם כאמור כיום זה כבר לא עניין של מגדר, זאת בזכות הקדמה המובילה את הרעיון שהסרת שיער הוא כבר לא עניין נשי. יותר ויותר גברים מצטרפים למגמה המטרוסקסואלית ההולכת וגוברת בעניין הטיפוח. 


בסיס הרעיון המרכזי של הסרת שיער כל הגוף הוא לחלוטין פרקטי, נכון, יש אזורים שעירים יותר מאזורים אחרים בגוף שיש להתחיל את הטיפול בהם. אך במקום להסיר שיער מכל מיני אזורים בגוף תוך הפסקות ארוכות וממושכות, מומלץ לסיים עם כל הגוף ביחד. אם כבר אתם מגיעים אל טיפול, הסירו את כל השיער באותה ההזדמנות!

המכשור המתקדם וניסיון של שנים רבות הוכיחו באופן חד משמעי כי גישה זו מעניקה למטופלים תוצאות לטווח ארוך והיא למעשה השיטה היעילה ביותר מכלל השיטות השונות להסרת שיער. 

כמו כן, מרבית האנשים מאסו בשיטות הישנות להסרת שיער כיוון שהן גורמות תופעות לוואי רבות, כגון גירוי העור, צמיחה של שערות כלואות, פצעים, אדמומיות והיפר פיגמנטציה. לכן, רבים בוחרים לעשות טיפולי לייזר, וכך גם הם לא יצטרכו לדאוג לגבי שיער הגוף שלהם יותר לעולם. 

בין היתר בעבר היה ידוע כי על אף ששיטת הסרת שיער בלייזר הינה שיטה בטוחה ויעילה, היה קיים הבדל במידת הצלחת הטיפול בין אנשים שונים. ככל שקיים ניגוד גדול יותר בין צבע העור לבין צבע השערה, כך הטיפול יצליח יותר. כלומר, ככל שצבע העור יהיה יותר בהיר וצבע השערה יותר כהה, כך מידת הצלחת הטיפול תהיה גבוהה יותר. וכאמור ההיפך. אם צבע העור וגוון השערה קרובים, כלומר, צבע עור בהיר וצבע שיער בהיר, מידת הצלחת הטיפול הולכת ופוחתת. אולם, כיום מצליחים לצמצמם את הפער ולהעלות את מידת הצלחת הטיפול לכולם, זאת בעזרת מכשור מתקדם. 


דברים שחשוב לדעת בנוגע לטיפולי לייזר

  1. ניתן לבצע טיפולים להסרת שיער בלייזר בכל הגוף, למעט אזור העיניים ועור עם קעקועים. 
  2. התהליך ברוב המקרים נטול כל כאב. מגנוני הקירור הקיימים במכשור החדש תורמים לשיכוך כאב נקודתי. יחד עם זאת, עלול להיות כאב באזורים עם עור דק, כאשר טמפרטורת הגוף גבוהה יחסית וכאשר יש רגישות טבעית גבוהה לכאב. 
  3. עלולים להיגרם סיבוכים עקב הטיפול, כגון, כווית, שיעור יתר ויבלות. כמובן יש לציין שזה נדיר, אך לכן חשוב לומר ולהציג את כלל המידע הרפואי הרלוונטי לגביכם טרם התחלת הטיפול. 
  4. הכינו את עורכם לטיפול- הימנעו מחשיפה לשמש ישירה מספר שבועות לפני התחלת הטיפול, השתמשו בקרם הגנה, הימנעו משימוש בחומרים משזפים, הימנעו מחומרי טיפול באזורי הטיפול.

מחיר טיפולי לייזר בכל הגוף

  1. לקוחות הבוחרים להסיר שיער מכל הגוף, החבילה היא עבור 12 טיפולים:

נשים (רגליים מלאות, ידיים מלאות, שחי ומפשעות)- 280*12 ש"ח

גברים (חזה, בטן, גב וכתפיים)- 340*12 ש"ח

  1. טיפולים בודדים- 

נשים כל הגוף (רגליים מלאות, ידיים מלאות, שחי ומפשעות)- 350 ש"ח

גברים כל הגוף (חזה, בטן, גב וכתפיים)- 450 ש"ח

יש לציין שהמחירים עלולים להשתנות בהתאם לשיקול המכון.


לפני שאתם ממהרים לסגור תכנית טיפולים, מומלץ שתבדקו היטב את המקום על פי מספר פרמטרים בסיסיים כגון, מוניטין, ניסיון, ביקורות, עדויות, מכשור מקצועי, מקצועיות המטפלים והכשרתם. 

הטיפולים להסרת שיער מבוצעים במכון א.א קליניק בפיקוח רפואי. אנו נסייע לכם באמצעות שיטה מיוחדת של מכשור מתקדם בתחום הסרת שיער. המכשור מאפשר למטפל לשלוט בעוצמות ובתדר. כמו כן, האנרגיה הנפלטת מתקררת באופן מידי, כך שהטיפול הוא בטיחותי לחלוטין ונטול כל כאב. הטיפולים במכון זה מתבצעים ביעילות ומקצועיות חסרת פשרות, תוך אבחון מעמיק של גוון העור, גוון השיער, שינויים הקיימים בעור ופיגמנטציה. ניתן לבצע את הטיפולים הללו בכל חודשי השנה, אולם כאמור, יש להקפיד היטב להימנע מחשיפה לשמש ישירה ולהשתמש במקדם הגנה גבוה. במידה ועור הפנים ייחשף לשמש ישירה, דבר זה עלול ליצור כוויות ושינויים בגוון העור.

אנו כאן במכון מתמקדים בסיוע ושיפור של איכות חיי המטופלים באמצעות מגוון חידושים אסתטיים קוסמטיים. זאת בהתאמה אישית ברמה גבוהה והענקת פתרון לבעיות היופי הנפוצות ביותר. מוזמנים להיכנס ולקרוא מידע נוסף על טיפולים של הסרת שיער בלייזר. צוות המכון מתייחד לאיכות טיפול ברמה חסרת פשרות, לאחריות מקצועית וליווי ותמיכה מלאים. בואו לעשות הסרת שיער לצמיתות בכל הגוף, צרו קשר במספר 052-5909999.