הסרת שיער ללא גילוח- חלום שמתגשם!

פעולת הסרת השיער היא עתיקה מאוד, זה לא משהו חדשני שנשים מבקשות ומעוניינות להסיר את השיער מפניהן ולהשקיע באסתטיקה שלהן. בעבר הרחוק, נשים נהגו להסיר שיער מאזור הפנים על ידי כלים עתיקים אשר דומים מאוד למה שאנחנו מכירים כיום כפינצטה. 

אז כן, נשים ונערות רבות שואפות ומקפידות להסיר שיער מהגוף שלהן, אך בפרט מאזור הפנים. זו תופעה מוכרת שמתחילה אי שם בגיל ההתבגרות. אצל חלק מהנשים התופעה נהיית בעייתית עם השנים, עקב כך שהשיער הופך לכהה יותר. כמו כן, מרבית הנשים יהיו שעירות באזור השפם והסנטר, אולם אצל חלקן יופיע שיער גם באזורים נוספים כגון, קו לסת, לחיים וצוואר. שיעור יתר באזור הפנים אצל נשים ונערות מעורר תסכול ובושה, עד כדי כך שחלק מהן אינן משתפות את הסביבה שלהן בבעיה שמטרידה אותן.

יכולות להיות מספר סיבות לשיעור יתר, לכן ראשית יש לבדוק מה מקור התופעה. לדוגמה שינויים הורמונליים במקרה של היריון, הנקה וגם טיפולי פוריות עלולים להוביל למצב של שיעור יתר. במקרים הללו, טרם ההחלטה להסיר שיער מהפנים, לא משנה באיזו שיטה, רצוי להתייעץ עם רופא.

במהלך העשורים האחרונים הגיעו לתודעה מגוון שיטות להסרת שיער, חלקן מוצלחות פחות וחלקן מוצלחות יותר. בעבר וגם כיום יש נשים אשר עושות שימוש בשיטות ישנות על מנת להסיר שיער מאזור הפנים ללא גילוח, כגון שימוש בשעווה וסוכר, חוט ופינצטה. אמנם השיטות הללו פשוטות ומאפשרות לבצע אותן בבית בקלות ובמהירות, אך היעילות שלהן היא קצרת טווח ויש לחזור על הפעולה מדי תקופה מסוימת לאורך כל החיים. יתרה מכך, הסרת שיער בשיטות הללו מותירה פצעים וסימנים לא אסתטיים על עור הפנים.


אז מהו הפתרון?

הסרת שיער בלייזר בפנים ללא גילוח. זו למעשה שיטה ייחודית אשר באמצעותה ניתן להסיר את השיער מכל אזור הפנים ללא צורך בגילוח מקדים. השיטה מובילה להפחתה ניכרת של שיער הפנים ומהווה פתרון מיטבי לבעיה. כמו כן, הלייזר פוגע בשורש השערה ומשמיד אותה, לכן מדובר בשיטה יעילה ובטוחה הנשמרת לטווח ארוך. בניגוד לשיטות אחרות שיש לבצע גילוח מקדים והתהליך עצמו של הסרת השיער באמצעות מכשור כרוך בכאב, שיטה זו אינה כואבת כלל. 


לייזר בפנים ללא גילוח מסירים רק אצל המומחים – א.א קליניק

כאמור, תופעת שיעור יתר באזור הפנים היא נפוצה כאן בישראל, לכן נשים רבות משקיעות זמן לא מועט בעיסוק הסרת השיער מהפנים. חלק גדול מהנשים הולך לאיבוד אל מול הבטחות שווא של חברות כאלה ואחרות להסרת השיער מעור הפנים לצמיתות, מכיוון שישנן מגוון שיטות שאינן מובילות לתוצאה הרצויה, אלא מחמירות את הבעיה הקיימת. הרי לא הגיוני לטפל בצורה דומה בהסרת שיער מעור הפנים ובהסרת שיער מהגוף, כיוון ששיער הפנים הינו בעל מאפיינים שונים משיער הגוף. כגון, צפיפות השיער, עובי השערה וכיוון צמיחה, שהם כולם שונים. לכן, חשוב מאוד לבצע טיפול להסרת שיער אצל מטפלים מוסמכים ומקצועיים בלבד, בשיטות המותאמות באופן ספציפי לעור הפנים שלכן.

לכן, נשים רבות פונות אל ייעוץ בנושא הסרת שיער מהפנים, כבר לאחר שגילחו לעצמן את השיער מהפנים או לאחר שעברו טיפול לא נכון להסרת השיער. דברים אלו כאמור עשויים לעודד צמיחה מהירה יותר ולהחמיר את הבעיה. כמו כן, כאמור גילוח באמצעות סכין זה אמנם מהיר וקל, אך טומן בחובו מספר חסרונות משמעותיים שלא ניתן להסתיר כמו שניתן להסתיר את אזור הרגליים. כאשר מדובר על עור הפנים חייבים לעשות שימוש בפתרון אחר- לייזר בפנים ללא גילוח.


חשוב להיות מודעים אל חסרונות הגילוח באזור הפנים:

המטרה המרכזית בכל הנוגע להסרת שיער היא למעשה לשפר את האסתטיקה, אך גילוח משיג את ההיפך המדויק.  

  1. השיער החדש שצומח הוא עבה יותר. 
  2. פעולת הגילוח כואבת ולא נעימה.
  3. הגילוח עשוי להותיר את העור עם סימנים לא אטרקטיביים.
  4. הדרך היחידה להסתיר את הפגמים בעור הפנים היא באמצעות שכבות על גבי שכבות של איפור אשר מובילה לתוצאה לא טובה. 

הסרת השיער היא לגמרי צורך בסיסי עבור כל אישה ונערה, לשמחתנו פותחו פתרונות חדשניים ופשוטים שיכולים לספק עבורכן תוצאות נטולות כאבים, תופעות לוואי ומגוון סימפטומים. 


אם אתן מעוניינות לבצע טיפול באזור הפנים של לייזר ללא גילוח, מוזמנות לפנות אלינו. כאן במכון א.א קליניק נצליח לעזור לכן באמצעות שיטה מיוחדת של מכשור מתקדם בתחום הסרת שיער. המכשור מאפשר למטפל לשלוט בעוצמות ובתדר. כמו כן, האנרגיה הנפלטת מתקררת באופן מידי, כך שהטיפול הוא בטיחותי לחלוטין ונטול כל כאב. הטיפולים במכון זה מתבצעים ביעילות ומקצועיות חסרת פשרות, תוך אבחון מעמיק של גוון העור, גוון השיער, שינויים הקיימים בעור ופיגמנטציה. ניתן לבצע את הטיפולים הללו בכל חודשי השנה, אולם יש להקפיד היטב להימנע מחשיפה לשמש ישירה ולהשתמש במקדם הגנה גבוה. במידה ועור הפנים ייחשף לשמש ישירה, דבר זה עלול ליצור כוויות ושינויים בגוון העור.

אנו כאן במכון מתמקדים בסיוע ושיפור של איכות חיי המטופלים באמצעות מגוון חידושים אסתטיים קוסמטיים. זאת בהתאמה אישית ברמה גבוהה והענקת פתרון לבעיות היופי הנפוצות ביותר. מוזמנים להיכנס ולקרוא מידע נוסף על טיפולים של הסרת שיער בלייזר. צוות המכון מתייחד לאיכות טיפול ברמה חסרת פשרות, לאחריות מקצועית וליווי ותמיכה מלאים. בואו לעשות לייזר בשפם ללא גילוח! בואו לעשות הסרת שיער פנים באילת, צרו קשר במספר 052-5909999.